بسته خیر مَقدم در مطب های دندانپزشکی

بسته ای شامل اطلاعات مطب را برای بیمار جدید قبل از قرار ملاقات بفرستید. بسته خیرمقدَم شامل موارد زیر است:
•پرسش نامه سوابق پزشکی و اطلاعات بیمار
•کارت تایید قرار بیمار
•بروشور شیوه عملکردتان در مطب.
•خبرنامه های آموزش برای بیماران یا بروشور در مورد خدماتی که شما ارائه می دهید.
•نشانی مطب
به بیمار بگویید که شما اطلاعاتی را در مورد مطب خود برای او خواهید فرستاد و از او بخواهید که برگه‌های سوابق پزشکی را پر کند و برای شما بفرستد و توضیح دهید که برگشت این اطلاعات حتماً قبل از قرار اولیه باشد. شما می توانید به کمک این اطلاعات، خود را برای قرار ملاقات اولیه بهتر آماده کنید تا بتوانید سریع تر به کار بیمار رسیدگی کنید. مزایای این کار را برای بیمار توضیح دهید تا سریع تر این کار را انجام دهد. برای مثال: خانم X! ما یک سری اطلاعات در مورد شیوه عمل خود برای شما خواهیم فرستاد تا قبل از قرار ملاقات اطلاعات بیشتری درباره مطب داشته باشید.
این بسته شامل بروشوری است درباره مطب و یکی از خبرنامه های ما همراه با کارت وقت ملاقات شما. همچنین پرسش نامه ای نیز فرستاده می شود که شایسته است شما سوابق پزشکی خود را در آن وارد و برای ما ارسال کنید.بیشتر بیماران ترجیح می دهند که این اطلاعات را در خانه تکمیل کنند، جایی که اطلاعات کافی مورد نیاز را در دسترس دارند. در مکالمه با بیمار جدید، تقاضای خود را با واژه هایی بیان کنید که مزایای این کار را توضیح می دهد. تمام این موارد جزو منافع بیماران هستند. به یاد داشته باشید مردم می خواهند بدانند در این کار چه منافعی برای آنها وجود دارد؟
منبع: کتاب رابطه بهتر نتیجه برتر( اصول مدیریت صحیح در مطب های دندانپزشکی)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.