بروشور مطب

بسته ای شامل اطلاعات مطب را برای بیمار جدید قبل از قرار ملاقات بفرستید. بسته خیرمقدَم شامل موارد زیر است:
•پرسش نامه سوابق پزشکی و اطلاعات بیمار
•کارت تایید قرار بیمار
•بروشور شیوه عملکردتان در مطب.
•خبرنامه های آموزش برای بیماران یا بروشور در مورد خدماتی که شما ارائه می دهید.
•نشانی مطب
در این مقاله به بروشور مطب خواهیم پرداخت.
با ضمیمه کردن بروشور مطب، تاثیر بسیار سازنده ای را در شیوه عمل خواهید گذاشت. در مجموع، شما می توانید اعتماد یک فرد را قبل از اینکه به مطب شما بیاید جلب کنید. فکر کنید که بروشور وسیله ای تبلیغاتی برای شماست که در مورد شیوه عمل شما توضیح می دهد نه فهرستی از خدماتی که ارائه می دهید. یک بروشور خوب که نحوه عملکرد مطب را نشان دهد، شامل جزئیات زیر است:
•آرم مطب
•منافعی که خدمات شما به بیمار ارائه می دهد.
•درِ مطب خود را بر انواع خدماتی که موجب توسعه کارتان می شود باز می کنید.
•عکس و شرح حال(بیوگرافی)دکتر/دکترها، برای ایجاد اطمینان و اعتماد در بیماران.
•نشانی مطب(نقشه، اگر مناسب بود)
•شماره تلفن
•ساعت کار مطب 
تمام اینها باید جذاب و طبقه بندی شده باشند.
 
منبع: کتاب رابطه بهتر نتیجه برتر( اصول مدیریت صحیح در مطب های دندانپزشکی)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.