ایجاد روش های پرداخت

برای بیمارانی که در مورد مسائل مالی نیاز به یاری دارند، چه کار کوچکی داشته باشند و چه اینکه کار درمانی پرهزینه باشد، راه هایی هست  که از طریق آن می توان به این گونه بیماران کمک کرد. هرچند وظیفه دندانپزشک این نیست که هزینه آن را فراهم کند، بلکه فقط می تواند نحوه پرداخت را آسان کند.
فکر کنید هدفتان این باشد که پرداخت هزینه درمان های دندانپزشکی را برای بیشتر بیماران خود بی آنکه، سرمایه گذاری مالی کنید، تسهیل نمایید‌. به یاد داشته باشید که شما کار بانکی نمی کنید و هرگز آن را انجام ندهید. شما آموزش بانکداری ندیده اید. بنابراین، نمی توانید بدون اینکه اطلاعات بانکی داشته باشید به بیمارانتان قرض و یا وام دهید.
شما می خواهید سه کار را در مطب خود اجرا کنید.
۱-درمان دندانپزشکی بیشتری برای بیمارتان انجام دهید، ولی تعداد بیمار کمتری در روز ببینید.
۲-دفعات مراجعه بیمار را به مطب کم کنید.
۳-کاری به کار مسائل بانکی نداشته باشید.
از لحاظ کنترل استرس، کنترل کیفیت و سوددهی، بهتر است که برای یک بیمار، درمان دندانپزشکی بیشتری انجام دهید و بیماران کمتری را در روز ببینید و دفعات مراجعه بیمار به مطب را نیز کم کنید. اینکه سرتان شلوغ باشد(روی هر صندلی یونیت در تمام روز بیمار داشته باشید)، الزاماً به معنی سوددهی  بیشتر نیست. در حقیقت بسیاری از مطب ها《خیلی شلوغ》هستند.
آیا مطب شما هم 《خیلی شلوغ》 است؟ اگر دائماً به این طرف و آن طرف می دوید، اگر احساس می کنید که نمی توانید برای بیماران خود زمان و دقت مورد نیاز را اختصاص دهید. اگر به خاطر مشغله زیاد، بیمارانتان را در سر وقت نمی توانید ببینید اگر احساس می کنید که نمی توانید نقشه و طرح درمان مناسب را، به علت کمبود وقت، آنچنان که توضیح داده شد، اجرا کنید، و اگر در آخر روز چنان خسته اید که دیگر انرژی برای خانواده خود ندارید، پس مطب شما 《خیلی شلوغ》است و یا کارآمدی سیستم مطب شما باید اصلاح گردد.
چه کار باید بکنیم؟
تمام سیستم های مدیریتی مطب خود را بررسی و اصلاح کنید.
چنانکه در مقالات قبلی اشاره شده است، ارائه طرح درمان خود را با مطالعه، نقشه کشیدن و تمرین، ارتقا دهید.
منبع: کتاب رابطه بهتر نتیجه برتر( اصول مدیریت صحیح در مطب های دندانپزشکی)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.