روش های پرداخت

سیاست های مالی اقتصادی زیر را در نظر داشته باشید. این سیاست ها به بیماران کمک می کند تا درمان های پیشنهادی شما را بپذیرند. با رعایت این موارد نه تنها بر تعداد بیماران شما افزوده می شود، بلکه درآمد سرانه مطب نیز (سود خالص) بالا خواهد رفت.
• ٪۵ تخفیف برای بیمارانی که هزینه درمانی خود را در ابتدای درمان به طور کامل پرداخت کنند.
• پرداخت جلسه ای(کل هزینه برآورد شود و به جلسات مراجعه بیمار تقسیم شود).
• پرداخت با کارت بانکی 
• پرداخت از طریق وام
پرداخت با تخفیف اولیه به مطب کمک می کند که زمان کمتری را برای امور مالی صرف کنید. درضمن، به بیمار کمک می کند که به درمان ادامه دهد و از تصمیم خود منصرف نشود.
پرداخت به این روش معمولاً باعث می شود که بیمار سر همه قرارها حاضر شود و امکان کنسل کردن وقت را به حداقل می رساند. بنابراین این امکان را می دهد که شما با آرامش و توجه بیشتری کار کنید.
پرداخت جلسه ای:در این روش، بیمار هزینه ها را در هر جلسه تا اتمام کار پرداخت خواهد کرد.
پرداخت با کارت بانکی:موجب سهولت در کار بیماران خواهد شد.
پرداخت از طریق وام: در این مواقع به جای اینکه بیمار هزینه درمان را به صورت اقساط به شما پرداخت کند و مطب را درگیر مسائل مالی کند، امکان دریافت وام برای بیمار فراهم می شود تا بیماران هزینه را یکجا پرداخت کنند. به این ترتیب، بیمار می تواند از یک درمان کامل و جامع بهره مند شود و مشکلات مالی، مانعی برای اجرای طرح درمانی ایده آل نخواهد بود. این برنامه زمانی مفید و علمی خواهد بود که همه کارها داخل مطب انجام گیرد و بیمار نیازی به مراجعه به بانک یا شرکت بیمه نداشته باشد.
پس به طور خلاصه، شرایط پرداخت آسان تر نه تنها برای بیمار مطلوب خواهد بود، بلکه امکان انجام دادن درمان جامع و ایده آل را برای دندانپزشک نیز فراهم می کند. بنابراین هر دو طرف برنده خواهند بود.
منبع: کتاب رابطه بهتر نتیجه برتر( اصول مدیریت صحیح در مطب های دندانپزشکی)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.