غلبه بر اعتراضاتی که منشا آن پرداخت هزینه هاست، به چه صورت می باشد؟ ( قسمت اول)

غلبه بر اعتراضاتی که منشا آن پرداخت هزینه هاست.
در زیر نگرانی های بیماران در مورد هزینه و آن دسته از مهارت های گفتاری که به شما کمک می کند تا به این نگرانی های بیماران خود پایان دهید، آمده است.
به یاد داشته باشید که اعتراضات، که شامل اعتراض به هزینه نیز می شود معمولاً قدمی رو به جلو برای تکمیل بحث و صحبت با بیماران است.
اگر مطمئن هستید که اعتراضات، که شامل اعتراض به هزینه نیز می شود معمولاً قدمی رو به جلو برای تکمیل بحث و صحبت با بیماران است.
اگر مطمئن هستید که بیمار به خاطر هزینه اعتراض خواهد کرد، شما پیش دستی کنید و صحبت در مورد هزینه را قبل از بیمار شروع کنید. این امر به شما فرصت می دهد تا یک روند بالفعل منفی را به واقعه ای مثبت تبدیل کنید و با توضیحاتی که می دهید و جواب هایی که می شنوید بتوانید در صورت امکان راه حل مناسبی ارائه دهید.
مثال هایی از اعتراض مالی:
اعتراض۱
بیمار: این کارها خیلی هزینه دارند و گران هستند.
مدیر مالی: فکر می کنید مبلغی که از شما جهت سرویس های ارائه شده، می گیریم، حقیقتاً گران است؟ یا پرداخت آن در حال حاضر برای شما مشکل است؟
بیمار: مطمئن هستم که ارزش خدمات شما بسیار ارزشمند است، ولی در حال حاضر توانایی پرداخت ندارم و هزینه آن برای من زیاد است.
مدیر مالی: می دانم که چه احساسی دارید. متاسفانه امروزه خدمات دندانپزشکی گران شده اند، ولی اگر ما بتوانیم کاری کنیم که شما هزینه ها را به صورت اقساط ماهانه پرداخت کنید، برایتان راحت تر نمی شود؟
بیمار: به احتمال زیاد، بله.
مدیر مالی: توانایی پرداخت چه مبلغی را در ماه دارید؟
جوابی که به این سوال می دهد می تواند به شما جهت کمک به بیمارتان و راحت تر کردن شرایط پرداخت یاری رساند.
منبع: کتاب رابطه بهتر نتیجه برتر( اصول مدیریت صحیح در مطب های دندانپزشکی)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.