مقالات

در مبحث بستن قرارداد ، چهار اصل کلیدی برای شناسایی اعتراضات وجود دارد: ۱-یکی از راهکارهای شناسایی اعتراض، پرسیدن سوال است. ۲-اعتراض، درخواست بیمار برای دریافت اطلاعات است که نشان می دهد شخص نسبت به پیشنهاد شما علاقه مند شده است. ۳- اگر شخص …

سایر مثال های جاری در مبحث بستن قرارداد ، می تواند شامل موارد زیر باشد: ۱-آیا نوع درمان، توجّه شما را برانگیخته است؟ ۲-در این میان، آیا هیچ گونه دلیلی وجود دارد که مانع از شروع درمان شود؟ ۳-اگر ما خنده شما را زیباتر کنیم یا به گونه ای عمل کنیم …

این گام در برگیرنده در خواست برای گرفتن تعهد انجام کار است، در این زمینه گروه های پزشکی اغلب دچار مشکلاتی می شوند. در حقیقت، آنها از ارائه چنین درخواست هایی، احساس چندان خوشایندی ندارند! به طور کلی، مقصود از چنین درخواست هایی، طرح پرسش هایی است …

۱- همواره قبل از ورود بیمار، ازآمادگی لازم برخوردار باشید. طرح های درمانی، اطلاعات مالی، وسایل کمک آموزشی بصری و سایر مسائل جاری در این بخش نیز بسیار مهم هستند. درمورد کارهایی که قرار است انجام گیرد، همواره اطلاعات لازم را داشته باشید.  ۲- پس …

آیا بروشورهای شما در قسمت پذیرش بیمار در دسترس هستند؟ آیا بیماران به طور معمول آنها را می خوانند؟آیا می توانند از طریق مطالعه آنها، از وضعیت خود نیز آگاه شوند؟ آیابروشورهای شما وسایل آموزشی خوبی هستند؟ بروشورهای آموزشی در صورتی که به درستی …

شما به عنوان ارائه دهنده مراقبت ها و درمان های دهان و دندان در حقیقت مربیان دندانپزشکی محسوب می شوید. مردم، هنگامی که به مطب دندانپزشکی مراجعه می کنند، دانش چندان زیادی در این خصوص ندارند. در حقیقت، دلیل عمده ای که مردم به دندانپزشکی مراجعه نمی …

بین گام شناسایی نیازهای بیمار و ایجاد انگیزه در او، مرحله طرّاحی درمان وجود دارد. طرح درمان خود را زمانی پایه ریزی کنید که اطلاعات هنوز در ذهن شما تازه اند. افزون بر این، باید مطمئن شوید که در هنگام بازگشت بیمار برای مشاوره، همه چیز به دقت طرّاحی و …

وقتی مصاحبه اولیه کامل گردید و شما به وضوح از اهداف بیمار خود اطلاع پیدا کردید، ارزیابی کلینیکی را شروع کنید. اطلاعاتی که در هنگام ارزیابی دقیق دهان و دندان های بیمار بدست می آوریم، در طرح درمان در نظر گرفته شوند. در جمع بندی ویزیت اولیه، باید این …

در هنگام مصاحبه اولیه باید پرسش‌های کلّی پرسیده شود تا بیمار بتواند به ما بگوید چه می‌خواهد و این نقطه آغاز احساس اعتماد و ارتباط متقابل است. شما باید با سوال کردن کنترل مصاحبه را در اختیار داشته باشید، اما در همان حال باید به بیمار این احساس …