نگاهی به برنامه های علمی کنگره 57

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

در کنگره اکسیده ۵۷ برنامه های علمی در چند بخش شامل سخنرانی های علمی، کارگاه های عملی و ارائه پوسترهای علمی برگزار خواهد شد.

سخنرانی های علمی: در پنجاه و هفتمین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران ۱۸۸ سخنرانی در رشته های مختلفی چون زیبایی، پروتزهای دندانی، جراحی فک و صورت، مواد دندانی، ایمپلنت های دندانی و بهداشت دهان و دندان مقالات خود را در طول پنج روز کنگره در شش سالن سخنرانی ارائه خواهند نمود.

کارگاه های عملی کنگره: همچنین در این گردهمایی بزرگ علمی امسال بیست و چهار کارگاه عملی رایگان برای شرکت کنندگان در کنگره برگزار خواهد شد. این کارگاه ها در چند بخش طب مکمل، پروتز کامل، دندانپزشکی زیبایی، جراحی فک و صورت، اندودنتیکس، پروتز ثابت، پریودنتولوژی، ایمپلنت- جراحی، ایمپلنت- پروتز، فتوگرافی در دندانپزشکی، اندو- پروتز، لیزر و دندانپزشکی زیبایی طراحی شده و با حضور اساتید مجرب در هر شاخه، برگزار خواهد شد.

پوسترهای کنگره: اما در بخش پوسترهای اکسیدا۵۷، تعداد ۳۹ پوستر در رشته های تخصصی پروتزهای دندانی، دندانپزشکی کودکان، دندانپزشکی ترمیمی، پریودنتولوژی، رادیولوژی، بیماری های دهان و دندان، ایمپلنت های دندانی، دندانپزشکی جامعه نگر، اندودنتیکس و ارتودنسی، پذیرفته شده است. این پوسترهای علمی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ارائه خواهند شد.

جشنواره دانشجویی کنگره ۵۷
در بخش دانشجویی این کنگره دانشجویان از دانشکده های دندانپزشکی مختلف حضور خواهند یافت و در دو بخش مقاله های خود را بصورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند نمود. در نهایت در طی داوری هایی که در کنگره صورت خواهد گرفت، از بین دانشجویان شرکت کننده در جشنواره دو دانشجو به عنوان سخنران برتر دانشجویی و پوستر برتر دانشجویی تقدیر خواهد شد. این جشنواره در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

توجه: توجه

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد.