تشریح هدف و رسالت

مهارت کلینیکی شما بی‌گمان باید بالا باشد. دانش دندانپزشکی شما باید فوق العاده خوب باشد. اما این فقط کافی نیست. بسیاری از افراد برای شروع وادامه درمان و زمان گذاشتن برای مراجعه به شما و معرفی افراد دیگر، هم به مهارت دندان پزشکی شما توجه می کنند و هم به بسیاری از مسائل دیگر. آنجاست که مهارت مردم داری ضرورت می یابد و تفاوت شما و دیگران در حرفه ای «مردم مدار» بودن است و داشتن یک «ارتباط موثّر».
در ادامه استراتژی اول و راهکار امتحان شده برای این کار معرفی و به تشریح آن خواهیم پرداخت :
۱- هدف و رسالت خود را تشریح کنید.
فهرست اهداف خود را بنویسید و آن را پایه و اساس کار خود قرار دهید. سپس خود را ملزم کنید که هیچ چیزی را کمتر از آن اهداف نپذیرید. در اساسنامه اهداف خود به خوبی شرح دهید که به بیماران تان چگونه می خواهید سرویس دهید و چگونه از آنان مراقبت می کنید. مطمئن شوید که فقط و فقط بهترین سرویس لازم را ارائه خواهید داد، بی آنکه از آن بکاهید. بگذارید که بیماران شما این التزام شمارا در تمام اعمالی که انجام می دهید، آشکارا ببینند: در ساختمان مطب و تجهیزاتتان، در پرسنل مطب، در نوشتارتان، در درمانتان و در هر چه که به آنها ارتباط دارد. به بیماران خود بگویید که:فکر می کنیم شما استثنایی هستید، بنابراین، هدف ما این است که از شما به صورت استثنایی و فراتراز افراد معمولی مراقبت کنیم.《شما لایق بهترین ها هستید》.
 
منبع: کتاب رابطه بهتر نتیجه برتر( اصول مدیریت صحیح در مطب های دندانپزشک)
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.